БИБЛИОТЕКА авторских публикаций Романа КОЛЯДЮКА. КАТАЛОГ

Смотреть НОВЫЕ 180 170 160 150 140 130 120 110 100 90 80 70 60 50 40 30 20 10

 

Реклама-96. Позитивне і негативне /Статистично-аналітичний репортаж з виставки// Роман Колядюк и др., Бізнес-РІО №33, вересень 1996 р., с.3

Мониторинг рекламных публикаций в прессе/ Роман Колядюк и др.// Цветной буклет, август 1996

Мониторинг рекламных публикаций в прессе /Роман Колядюк и др., Бізнес-РІО, вересень-жовтень, №32-35, 1996

Кого інформувати, де, що і коли рекламувати?/ Про планування використання засобів розповсюдження реклами)/ Роман Колядюк, Бізнес-РІО №22, червень 1995, с.3

Столичний портрет. Суспільство напередодні економічних та політичних реформ в Україні /Результати бліц-опитувань громадської думки на замовлення Київської Держадміністрації // Колядюк Р. /// Бізнес-РІО №8, березень 1995, с.3. Открыть:статью в Word Скачать PDF

Рейтинги газет - інформація, що забезпечує успіх /Колядюк Р.І.(автор та худ. редактор)// Бізнес-РІО №5, лютий 1995, с.3

Рейтинг, яким він є. Повідомлення 1. Про вірогідність, надійність і точність використання інформації / Колядюк Р.І.(автор та худ. редактор) // Бізнес-РІО №17, травень 1995, с.3

Рейтинг, яким він є. Повідомлення 2. Про уподобання глядачів щодо телеканалів і телерадіокомпаній, по яких вони дивляться інформаційні та аналітичні програми / Колядюк Р.І.(автор та худ. редактор) //Бізнес-РІО №18, травень 1995, с.3

Рейтинг, яким він є. Повідомлення 3. Про популярність інформаційно-аналітичних передач / Колядюк Р.І.(автор та худ. редактор) //Бізнес-РІО №19, травень 1995, с.3

Рейтинг, яким він є. Повідомлення 4. Про ставлення віково-статевих груп глядачів до інформаційних і аналітичних передач та телеканалів / Колядюк Р.І.(автор та худ. редактор) //Бізнес-РІО №20, червень 1995, с.3.

 

 
Написать запрос