БИБЛИОТЕКА авторских публикаций Романа КОЛЯДЮКА. КАТАЛОГ

Смотреть НОВЫЕ 180 170 160 150 140 130 120 110 100 90 80 70 60 50 40 30 20 10

 

UKRAINE ECONOMIC AND SOCIAL POSITION / Apendix to the report On the State of Advertising Market in Ukraine for IAA Global Conference (BUDAPEST, May 14-14 1995) // S.Pyatygyn, R.Kolyadyuk ///Sense Information Advertising Centre, Kyiv,Ukraine, May 1995, 44 p.

ON THE STATE OF ADVERTISING MARKET IN UKRAINE /Report to INTERNATIONAL ADVERTISING ASSOCIATION GLOBAL CONFERENCE (BUDAPEST, May 14-14 1995) // S.Pyatygyn, R.Kolyadyuk /// Sense - Information Advertising Centre, Kyiv,Ukraine, May 1995, 20 p.

Сімейні плани: рік 1995. Про плани споживачів щодо придбання непродовольчих товарів. Повідомлення 1 /Результати сімейних опитувань по вибірці Мінстату України // к.т.н. Колядюк Р.І., проф.Герасименко С.С., проф.Головач А.В. /// Бізнес-РІО №4, лютий 1995, с.3

Сімейні плани: рік 1995. Про плани споживачів щодо придбання непродовольчих товарів. Повідомлення 2 /Результати сімейних опитувань по вибірці Мінстату України // к.т.н. Колядюк Р.І., проф.Герасименко С.С., проф.Головач А.В./// Бізнес-РІО №5, лютий 1995, с.3/ 6

Сімейні плани: рік 1995. Про незадоволений попит споживачів на послуги та продовольчі товари. Повідомлення 3. /Результати сімейних опитувань по вибірці Мінстату України // к.т.н. Колядюк Р.І., проф.Герасименко С.С., проф.Головач А.В. /// Бізнес-РІО №7, березень 1995, с.3

Сімейні плани: рік 1995. Про незадоволений попит споживачів на непродовольчі товари. Повідомлення 4. / Результати сімейних опитувань по вибірці Мінстату України // к.т.н. Колядюк Р.І., проф. Герасименко С.С., проф. Головач А.В. /// Бізнес-РІО №9, березень 1995, с.3

Сімейні плани: рік 1995. Про незадоволений попит споживачів на непродовольчі товари. Повідомлення 5. / Результати сімейних опитувань по вибірці Мінстату України // к.т.н. Колядюк Р.І., проф. Герасименко С.С., проф. Головач А.В./// Бізнес-РІО №10, березень 1995, с.3

Сімейні плани: рік 1995. Доход і попит. Повідомлення 6. / Результати сімейних опитувань по вибірці Мінстату України // к.т.н. Колядюк Р.І., проф. Герасименко С.С., проф. Головач А.В. /// Бізнес-РІО №13, квітень 1995, с.3

Особенности маркетинга и рекламы для обеспечения жизнедеятельности предприятий, производящих товары для промышленных потребителей/ Роман Колядюк, Тезисы докладов конференции "Новые технологии и маркетинг в литейном производстве", 10-12 октября 1995 г., Киев// Украинский Дом экономических и научно-технических знаний общества, Знание Украины, Ассоциация литейщиков Украины, Национальный Технический Университет Украины, Киевский политехнический институт, с. 24

Реклама-95. Який стан реклами сьогодні і як вона розвивається /Статистично-аналітичний репортаж з виставки// Роман Колядюк та інші, Бізнес-РІО №37,с.3

 

 
Написать запрос