БИБЛИОТЕКА авторских публикаций Романа КОЛЯДЮКА. КАТАЛОГ

Смотреть НОВЫЕ 180 170 160 150 140 130 120 110 100 90 80 70 60 50 40 30 20 10

 

Реклама-95. Позитивне і негативне. /Статистично-аналітичний репортаж з виставки// Роман Колядюк та інші, Бізнес-РІО №37, жовтень 1995 р., с.3

Реклама-95/ Статистично-аналітичний репортаж з виставки// Роман Колядюк та ін., Бізнес-РІО №36, жовтень-1995, с.3

Картинки з виставки Реклама-95 /Аналітично-статистичний репортаж// Роман Колядюк та інші, Бізнес-РІО №34, вересень 1995 р., с.1, с.6

Дослідження мають бути інформативними/ Роман Колядюк, Бізнес-РІО №34, вересень 1995 р., с.3

Дослідження - наукове підгрунтя ефективності теле-радіореклами/ Роман Колядюк, Бізнес-РИО №33, вересень 1995 н., с.3

Радіореклама як засіб впливу на споживачів/ Роман Колядюк, Бізнес-РІО №32, вересень 1995 р., с.3

Дослідження в галузі телереклами - передумова її ефективності/ Роман Колядюк та ін., Бізнес-РІО №31, вересень 1995 р., с.3

Телерекламний бізнес - це серйозно/ Роман Колядюк, Бізнес-РІО №30, серпень 1995, с.3

Зовнішня індивідуальна реклама-обличчя фірми/ Роман Колядюк, Бізнес-РІО №29, серпень 1995, с.3

Ефективна зовнішність має використовуватись ефективно/ Роман Колядюк, Бізнес-РІО №28, серпень 1995

 
Написать запрос