БИБЛИОТЕКА авторских публикаций Романа КОЛЯДЮКА. КАТАЛОГ

Смотреть НОВЫЕ 180 170 160 150 140 130 120 110 100 90 80 70 60 50 40 30 20 10

 

Від інтуїції до запланованої ефективності газетної реклами/ Роман Колядюк, Бізнес-РІО №27, серпень 1995, с.3

Реклама в газеті має бути помітною/ Роман Колядюк та ін., Бізнес-РІО №26, липень 1995, с.3/ 10 соавтор, худ. редактор

Газети - ефективний засі реклами/ Роман Колядюк, Бізнес-РІО №24, липень 1995, с.3

Кого інформувати, де, що і коли рекламувати? / Про планування використання засобів розповсюдження реклами// Роман Колядюк, Бізнес-РІО №22, червень 1995, с.3

Будем процвітати, якщо з нами Емірати/ Статистичний звіт про Міжнародну торгову виставку - 95// Роман Колядюк та ін, Бізнес-РІО №21, червень 1995, с.3

Тиждень, який не повинен забутися/ Статистичний звіт про Міжнародну торгову виставку - 95// Роман Колядюк та ін, Бізнес-РІО №20, червень 1995, с.1-2

Хто знає, той і має/ Про інформацію, рекламу, маркетинг і бізнес/ Роман Колядюк, Бізнес-РІО №16, травень 1995, с.3

Інформаційне забезпечення реклами - запорука успіху/ Роман Колядюк, Бізнес-РІО №15, квітень 1995, с.3

Завжди поруч і для нас/ Про інформацію і рекламу// Роман Колядюк, Бізнес-РІО №15, квітень 1995, с.3

 
Написать запрос